Klantportaal Ziektewet

Publicatiedatum: 29-10-2019

De afgelopen maanden hebben wij hard gewerkt aan een nieuw portaal voor uw ziektewetdossiers.  Met dit portaal kunnen wij u nog beter van dienst zijn. Vanaf 1 november zal er daarom niet alleen voor ons, maar ook voor u het één en ander veranderen.

Wat zijn de voordelen van het klantportaal Ziektewet?

  • Gemak: uw dossiers zijn altijd en overal beschikbaar
  • Transparantie: u kunt op elk gewenst moment de status van een dossier inzien
  • Efficiency: met de communicatiemodule wordt alle correspondentie direct in het dossier opgeslagen
  • Veiligheid: u hoeft nu geen gevoelige gegevens meer per e-mail te versturen

Wat verandert er voor u?

  • U krijgt een eigen portaal
  • De ziekmelding van uw (ex-)werknemers doet u nu in het portaal
  • De dossierstukken uploadt u in het portaal
  • Belangrijke dossierstukken vindt u in uw portaal. Deze versturen wij niet meer per e-mail

Uiteraard krijgt u uitleg van ons over alle functionaliteiten. Uw casemanager neemt daarvoor contact met u op.

 

Ook na 1 november blijven wij het portaal ontwikkelen en extra functionaliteiten toevoegen. Uiteraard houden wij u hiervan op de hoogte.

 

Wilt u nu al meer weten? Neem dan contact op met uw casemanager, hij/zij helpt u graag.